عسل با ضمانت

عسل با ضمانت

عسل با ضمانت تنها روش مطمعن خرید عسل می باشد.

در حال حاضر فروشگاه های مختلفی عسل را با تبلیغات ضمانتی بفروش می رسانند. اما نکته قابل توجه این است که چقدر این ضمانت ها واقعی هستند؟

در بسیاری از موارد اگر شما از خرید عسل خود رضایت نداشته باشید, به بهانه های مختلف محصول را مرجوع نمیکنند از جمله این دلایل : درب ظرف باز شده , عسل استفاده شده , چند روز از خرید گذشته , با کارخانه تماس بگیرید و… تمام این جواب ها صرفا برای رهایی از دست انتقاد های مشتری می باشد.

اما عسلی که ضمانت واقعی داشته باشد , هیچ محدودیتی برای مرجوعی وجود ندارد…

عسل نبکا دارای ضمانت واقعی است به این منظور که شما با خیال راحت عسل را خریداری می کنید سپس با گذشت زمان و مصرف عسل اگر به این نتیجه رسیدید که عسل را مرجوع کنید , میتوانید با مراجعه به فروشگاهی که عسل را خریداری کردید , براحتی محصول را بدون هیچ ایرادی مرجوع کنید و صد در صد هزینه خود را دریافت کنید.

نبکا کندو دارای سه مدل عسل می باشد که هر سه مدل , عسل طبیعی است و تفاوت قیمت هر عسل بدلیل میزان تولید و خواص خاص آن عسل می باشد. شما هر روز هفته و در هر ساعت از شبانه روز می توانید با مجموعه نبکا بصورت مستقیم تماس بگیرید و هر نیازی جهت خرید عسل دارید , براحتی با ما ارتباط برقرار کنید و ما خود را ملزم به تعهد و پاسخگویی می دانیم و تمام سعی خود را میکنیم تا نیاز شما را به بهترین نحو ممکن برطرف کنیم.

*نبکا* نامی در صنعت عسل در ایران می باشد که با انقلاب خود بسرعت در حال رشد و گسترش است و ما سعی داریم تمام نیاز ها جهت تامین عسل طبیعی و اصل را به سرعت و کیفیت بالا تامین کنیم.

نبکا کندو

نوشته‌های مرتبط
عسل نبکا

دیدگاه‌ها

*
*

10 + دو =