عسل با قیمت های مختلف

عسل با قیمت های مختلف

تشخیص عسل طبیعی چگونه است ؟

عسل خواص بسیار زیاد و بی نظیری دارد اما باید دقت کنید این خواص فقط از عسل طبیعی دریافت می شوند. برای اینکه بتوانید عسل طبیعی و مناسبی را برای خود تهیه کنید، باید راه های تشخیص عسل طبیعی را به خوبی بشناسید. در ادامه به بررسی راهکارهایی برای تشخیص عسل طبیعی می پردازیم.

علت بوجود آمدن تقلب در مواد غذایی به ویژه عسل طبیعی

وجود ناخالصی ها در مواد غذایی به سال های دور بر می گردد و از دوران قدیم در زمینه های مختلف صورت می گرفته است، البته شدت تقلب ها در جوامع کوچک بسیار کم بوده ولی با گسترش شهر نشینی و بزرگ شدن مراکز تولید، انواع روش های افزودن ناخالصی در مواد غذایی گوناگون بویژه عسل نیز افزایش یافت. متاسفانه در کشورهای مختلف از این روش ها در تولید مواد غذایی مانند عسل نیز استفاده می شود. فقط کشورهایی که قوانین بسیارمحکمی برای تولید مواد غذایی دارند از این مشکلات دور هستند و مقررات و مجازات بسیار سنگینی برای افراد سودجو وضع گردیده است.

با داشتن اطلاعات کافی ازمشخصات عسل طبیعی، تشخیص آن کاری ساده خواهد بود. بهتر است برای تشخیص آن از چگونگی تولیدش آگاه شویم. عسل با جمع آوری شهد گل ها توسط زنبور عسل تولید می گردد. به صورت کلی می توان تقلبات در عسل را به افزودن آب، افزودن شکر و اسانس ها به آن تقسیم بندی کرد. باید برای ورود به بازار عسل از دو مرحله طبیعی بودن و تعیین کیفیت عبور کند.

عسل طبیعی چه تفاوت هایی با عسل تقلبی دارد ؟

مسلما نحوه تشخیص عسلی که طبیعی و مرغوب است بوسیله مردم بدون استفاده از امکانات تخصصی کار ساده ای نیست؛ البته کسانی که مداوم با عسل سر وکار دارند به صورت تجربی با نحوه تشخیص عسلی که طبیعی است آشنایی دارند، ولی هنوز یک روش آسان برای افراد عادی وجود ندارد که به راحتی ناخالصی عسل را تشخیص بدهند و به طور دقیق فقط در آزمایشگاه های مواد غذایی، طبیعی بودن عسل قابل تشخیص است. مهمترین اصل برای تشخیص عسلی که طبیعی است و یک خرید مطمئن این است که به فروشگاه های معتبر و یا افرادی که از سابقه تولیدشان آگاه هستند، خرید نمایند.

اگر راه اول وجود نداشت و شما به افراد با اعتماد دسترسی نداشتید بهتر است با دقت به برچسب فروش و نام و نشانی شرکت تولیدی، شماره روانه بهداشتی توجه داشته باشید. اگر از فروشندگان گذری خرید می کنید برای تشخیص عسل طبیعی شیشه عسل را برگردانید سرعت بالا و پایین رفتن عسل و تشکیل حباب و کش آمدن عسل برای تشخیص استفاده می شود ولی در این زمینه باید مطلع باشید که برخی فروشندگان شرایط آب و هوایی را طوری تنظیم می کنند که این نوع تشخیص با اشتباه مواجه می شود به این صورت که در هوای سرد عسل از حالت سفتی بیشتری برخوردار است.

نکاتی در هنگام خرید عسل طبیعی

یکی از نکاتی که در هنگام خرید عسل توجه شما را جلب می کند رنگ آن می باشد باید بگوییم که رنگ عسل هیچ ارتباطی با کیفیت آن ندارد. همچنین شما باید دسته بندی عسل ها را به خوبی بدانید ما چهار دسته عسل داریم عسل های طبیعی، عسل های نیمه طبیعی، عسل های تغذیه و عسل های صنعتی که بهتر است با همه این موارد به خوبی آشنا باشید.

ما در مجموعه نبکا عسل های مختلف با قیمت های مختلف جهت ارائه به شما عزیزان داریم.

قیمت های عسل نبکا شامل طیف گسترده ای از قیمت ها می باشد. از عسل ارزان قیمت ولی باکیفیت تضمینی آزمایشگاه تا عسل کوهستان کمیاب جهت فروش آماده می باشد پس اگر شما در فروشگاه خود به عسل عمده یا بسته بندی درجه یک دارید , حتما با نبکا تماس بگیرید.09130709557 همین الان تماس بگیرید و هر آنچه نیاز دارید به ما بسپارید.

نبکا کندو

نوشته‌های مرتبط
عسل نبکا

دیدگاه‌ها

*
*

هفده + چهارده =